مصاحبه آرشیو خبر ها
ادامه ماجرای زلاتان، رونالدو و یووه با تاکتیک «مصالحه مقتدرانه!»

ادامه ماجرای زلاتان، رونالدو و یووه با تاکتیک «مصالحه مقتدرانه!»

یک عقب‌نشینی منطقی و ملایم اما تاکتیکی از سوی ایبرا، یکبار دیگر نام این بازیکن 37 ساله را در کنار فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس قرار داد تا او ضمن توضیح درباره گفته‌های جنجالی یک ماه پیش خود، نظرش را بار دیگر تبیین و مجدداً تأیید کند.

 

زلاتان ابراهیممویچ مهاجم سوئدی باشگاه لس‌آنجلس گلکسی ایالات متحده آمریکا در گفتگویی مفصل با DAZN ضمن صحبت در خصوص موضوعات مختلفی از جمله حمایت از توپ‌طلای لوکا مودریچ، تمجید از رقابت‌های MLS و پیش‌بینی فاتح لیگ قهرمانان اروپای امسال، در خصوص اظهارات جنجالی ماه گذشته‌اش در مورد کریستیانو رونالدو نیز توضیحاتی بیان کرده که در ادامه بخش‌های کوتاهی از این بخش از حرف‌هایش آورده شده است.

 

در مورد اظهارات قبلی‌ام در مورد انتقال رونالدو به یووه و اینکه پیوستن او به این تیم هرگز یک چالش محسوب نمی‌شود باید تأکید کنم که من نگفتم رونالدو بازیکنی بزرگ نیست؛ منظور من این بود که پیوستن به یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال در جهان برای بازیکنی مثل او یک چالش به حساب نمی‌آید. از دید من چالش یعنی انتخاب یک تیم متوسط اما خوب و ارتقای آن به سطحی بالاتر؛ این یک چالش است. با این حال پیوستن او به یووه یکی از بزرگ‌ترین خریدهای فوتبالی ایتالیا در سالهای اخیر بود و فوتبال این کشور باید از او متشکر باشد چراکه رونالدو سطح رقابت‌های سری A را ارتقاء خواهد داد؛ لیگی که دومین خانه دوران فوتبالی من به حساب می‌آید.
پیش‌بینی قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای این دوره دشوارتر از همیشه است؛ تقریباً تمام مدعیان در یک سطح قرار دارد و نمی‌توان یکی از آنها را برتر از سایرین دانست. احتمالاً قهرمان این دوره یکی از باشگاه‌هایی باشد که من قبلاً در آنها بازی کرده‌ام؛ پی‌اس‌. جی، منچستر، یووه و بارسلونا! البته متأسفانه اینتر که از دور رقابت‌ها حذف شد و میلان نیز در این تورنمنت حضور ندارد.

 

لازم به یادآوریست زلاتان ابراهیموویچ یک ماه پیش در گفتگو با Voetbal Nieuws در مورد انتقال کریستیانو رونالدو به جمع بیانکونری‌ها گفته بود: «شاید پیوستن به یووه در در فصلی كه در سری B حضور داشت و كمك به آن برای بازگشت به سری A یك «چالش» محسوب می‌شد اما پیوستن به یوونتوس قدرتمند سالهای اخیر به نظر من هرگز یك چالش واقعی برای او به حساب نمی‌آید.»

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: